• Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • با طراحی حرفه ایی و خلاقانه .

    در همه جا دیده شوید.
  • با طراحی خلاقانه و حرفه ایی با استانداردهای بین المللی

    در همه جا دیده شوید.
  • با طراحی حرفه ایی و خلاقانه .

    در همه جا دیده شوید.
Ideas

تیم فنی آرنانت

آرنانت با تیم مهندسی زبده و خلاق محصولاتی مطابق با تکنولوژی روز را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین تیم فروش ما ضمانت خریدی آسان با شرایطی استثنایی را برای شما فراهم می آورد

 

Strategy

کیفیت

آرنانت تقدم کیفیت همراه با قیمتی معقولانه را سیاست خود ساخته است. ما این باور را داریم که مشتری در نهایت خواستار محصولی با کیفیت و پایدار است. خواسته ایی که ما به آن احترام می گذاریم.

Processes

استراتژی شما

ما با مطالعه و شناخت کافی از استراتژی شما در تمام شرایط همراه و خدمتگذار شما خواهیم بود. هدف ما این خواهد بود که شما به اهدافی که در استراتژی خود تعیین کرده اید برسید.

Network

ما عاشق کارمان هستیم

ذکر این نکته ضروری است که تک تک اعضای گروه از کاری که انجام می دهند . لذت می برند! و این انرژی مثبت که در فضای شرکت جریان دارد مطمئنا به شما نیز خواهد رسید

Creative

اتاق 24

شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۲۰۷۵۶۶ به صورت ۲۴ ساعته با یکی از کارشناسان فروش ما در تماس باشید ، کارشناسان آرنانت برای پاسخ و حل و فصل پرسشها ومشکلات در خدمت شما هستند.

Contact

اعتبار

آرنانت یک شرکت معتبر و دارای شماره ثبت رسمی به شماره ۱۴۱۳۶۶ در اداره ثبت شرکت ها می باشد. لذا این امر اطمینان خاطری است برای شما که ما می‌توانیم با بهترین خدمات و پشتیبانی در کنار شما داشته باشیم..

برخی از مشتریان ما

شرکت آرنانت یک شرکت معتبر و دارای شماره ثبت رسمی به شماره ۱۴۱۳۶۶ در اداره ثبت شرکت ها می باشد. لذا این امر اطمینان خاطری است برای شما که ما می‌توانیم با بهترین خدمات و پشتیبانی در کنار شما داشته باشیم..

ادامه مطلب

شرکت آرنانت با تیمی قدرتمند در اجرای پروژه های شما.

خدمات شرکت جومی آرنانت عبارتند از :
طراحی تخصصی وب سایت های اختصاصی ، بهنیه سازی گوگل ، طراحی پرتال های سازمانی و آموزش های تخصصی فناوری اطلاعات.

تکنولوژی روز

تماس با ما

  • آدرس شرکت
    ایران - تهران
    بلوار میرداماد ابتدای پل مدرس پلاک 255

    مستقیم فروش 66-75-220-0912
    02144759803
  • ایمیل شرکت
    Info[at]ArnaNet.com
  • صفحات اجتماعی
     

درباره ما

آرنانت نام اختصاری شرکت آیسان رایانه نوین ایرانیان ( به اختصار آرنا ) می باشد . همچنین خواندن آرنا با کسره (Arena) معنی آریایی نژاد را نیز همراه خود یدک می کشد. آیسان نیز به عنوان کلمه اول شرکت به معنی مثل ماه و همین طور دارای گذشته ایی درخشان در فرهنگ های لغت معنی شده است.

شرکت آرنانت علاوه بر انجام پروژه های زود بازده و کوتاه مدت اقدام به ایجاد تیم های پژوهشی داخلی کرده که منجر به خلق محصولاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات گردیده است. هدف تیم ما این است که با نام بردن از آرنانت کیفیت و رضایت در ذهن مشتریان ما تداعی کننده باشد.ما مشتریان خود را معرفان خود می دانیم پس همیشه رضایت آنها را در نظر می گیریم.