طراحی وب سایت شخصی

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بلاگ

طراحی صفحه وب سایت شخصیصفحات وب شخصی صفحاتی هستند که توسط افراد به خصوصی ساخته می شوند و به جای اطلاعات شرکتی دارای اطلاعات فردی هستند. صفحات شخصی در درجه اول برای مقاصد اطلاع رسانی ، آموزنده یا سرگرمی استفاده می شود. اما همچنین می تواند برای بازاریابی شخصی ، حرفه ایی ، شبکه های اجتماعی ، و یا بیان رزومه یک فرد نیز ساخته و طراحی شود.
معمولا صفحات وب شخصی دارای یک صفحه اصلی می باشند غنی از رزومه فرد ، خانواده ، سرگرمی ها ، شجره نامه خانوادگی ، نظرات کاربران ، مجلات آنلاین و خاطرات ، و یا دیگر مطالب نوشته شده به دست صاحب وب سایت . همچنین گاهی در طراحی سایت از کلیپ های صوتی ، فیلم ، عکس و یا دیگر منابع اطلاعاتی مرتبط با شخص نیز استفاده می شود صفحات وب سایت های شخصی از سال 1995 که اکثر شرکت های خدماتی اینترنتی در آمریکا علاوه بر خدمات اینترنت خدماتی نیز تحت عنوان ایجاد صفحات وب سایت شخصی نیز ارائه می دادند آغاز شد . که در واقع بخشی بود از زیر مجموعه ارائه خدمات اتصال به اینترنت.
همچنین خدمات مجانی هاستینگ نیز همانند Geocities شروع به ایجاد فضا برای ساخت صفحات وب شخصی کردند که این خدمات معمولا شامل مدیریت وب سایت و یک سری کد های از پیش تعیین شده بود تا کاربر بتواند سریعا وب سایت شخصی خود را طراحی و راه اندازی کند.

در اوایل سال 2000 با اوج گرفتن فعالیت های وبلاگ نویسان تب ایجاد صفحات شخصی قوت گرفت. در همان سال بود که حضور آنلاین با شدت گرفتن شبکه های اجتماعی راحت تر شد. با ترکیدن حباب داتکام شرکت های اینترنتی نیز ارائه خدمات به صورت صفحات وب سایت شخصی را قطع کردند و شرکت های دیگری تحت عنوان شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ ایجاد شد. . اما همچنان با این حال خیلی از دانشگاه های بزرگ و شرکت های تلویزیونی اقدام به ایجاد صفحات وب سایت شخصی برای اساتید دانشگاه و یا مجریان تلویزیونی خود کردند. بساری از افراد طراحی سایت شخصی را به عنوان یک ابزار رسانه ایی برای بیان ایده ها و خلاقیت های خودشون در نظر دارند . که در صورت نبود این رسانه هیچ کس نمی توانست آن ها را ببیند. البته باید گفت صفحات وب سایت شخصی هزینه طراحی و نگهداری دارند که افراد می توانند برای حضور در فضای اینترنت اقدام به ایجاد صفحات شخصی در شبکه اجتماعی کنند. که البته معایب خاص خود را دارد . برای مثال به خوبی نمی توان بر روی بازاریابی آنلاین آن کار کرد و یا عده زیادی از افراد ممکن است برای خواندن اطلاعات شخصی افراد حاضر به ایجاد یک اکانت برای وارد شدن به آن شبکه اجتماعی خاص نداشته باشند.

طراحی وب سایت صفحات شخصی مزایای بسیاری دارد. زیرا با توجه به این که هزینه طراحی سایت و نگهداری را خود شخص پرداخت می کند پس تبلیغات آزار دهنده برای کاربر نخواهد داشت. همچنین صفحات وب شخصی با توجه به خاصیت طراحی که دارند در کل اینترنت قابل جستجو و خوانده شدن هستند. همانطور که گفته شد طراحی وب سایت شخصی می تواند جهت بازاریابی شخصی و فردی استفاده شود و یک ابزار رسانه ایی پر قدرت جهت دستیابی سریع به اطلاعات باشد. صفحات وب شخصی می تواند ابزاری باشد که افراد غریبه نیز از سایت شما بازدید کنند. باید بدانید که صفحات وب سایت شخصی یک هویت آنلاین برای شما می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند که تنها با ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی هویت آنلاین خودشان را شکل دهند اما باید بدانید که بیشتر شبکه های اجتماعی قوانین دست و پا گیر خودشان را دارند برای مثال یک سری از این شبکه ها قوانین پاک کردن اطللاعات خاص خود را دارند که حتی کاربران از آن آگاه نیستند و یا مقدار اطلاعاتی که کاربر توانایی آپلود دارد بسیار پایین است . همچنین هر نوع اطلاعاتی مانند نوع پسوند فایل و یا حجم فایل قابلیت آپلود در شبکه های اجتماعی را ندارند.

این درحالی است که طراحی صفحات وب سایت شخصی با تمام امکانات قابلیت هر نوع تغییری را بنا بر در خواست فرد دارد. همانطور که می دانید بیشتر افراد مشهور صفحات وب شخصی دارند که به صورت حرفه ایی طراحی می شود و بیانگر موضع فرد در مورد یک موضوع خاص و یا اخبار رسمی در مورد فعالیت های آن فرد می باشد. که این نکته حائز اهمیت است که صفحه وب سایت شخصی تفاوت بسیاری با وب سایتی دارد که توسط طرفداران آن فرد اداره می شود و آن فرد مشهور دسترسی مستقیم به اطلاعات آن سایت ندارد.
این طور صفحات وب سایت شخصی تحت عنوان وب سایت های رسمی و یا همان Official Website یاد می شود که این وب سایت و محتوای آن توسط خود فرد و یا بیشتر با کمک حرفه ایی یک شرکت طراحی وب اداره می شود .


شرکت آرنانت ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی صفحات وب سایت شخصی با ارائه راهکارهای بازاریابی آنلاین می تواند شما را در یافتن یک هویت آنلاین مستقل و قوی یاری کند. با ما تماس بگیرید.
nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | nike air force 1 6 inch boot forged iron - 150 - Cheap Air Jordan 1 Mid GS “Holiday” White/Black - Roma Green - University Red 2021 For Sale DM1208

درباره ما

آرنانت نام اختصاری شرکت آیسان رایانه نوین ایرانیان ( به اختصار آرنا ) می باشد . همچنین خواندن آرنا با کسره (Arena) معنی آریایی نژاد را نیز همراه خود یدک می کشد. آیسان نیز به عنوان کلمه اول شرکت به معنی مثل ماه و همین طور دارای گذشته ایی درخشان در فرهنگ های لغت معنی شده است.

شرکت آرنانت علاوه بر انجام پروژه های زود بازده و کوتاه مدت اقدام به ایجاد تیم های پژوهشی داخلی کرده که منجر به خلق محصولاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات گردیده است. هدف تیم ما این است که با نام بردن از آرنانت کیفیت و رضایت در ذهن مشتریان ما تداعی کننده باشد.ما مشتریان خود را معرفان خود می دانیم پس همیشه رضایت آنها را در نظر می گیریم.