خدمات ویدیو مارکتینگ آرنانت در طراحی و ساخت ویدئو های آنلاین

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بلاگ

فیلم و ویدئو مارکتینگ دیگر یک تفریح نیست و با سرعت در حال تغییر به تبدیل شدن به یک رسانه قدرتمند بازاریابی اینترنتی برای تعامل با مشتریان است. هر روز میلیون ها فیلم به اینترنت اضافه می شوند و این تاثیر عمیقی بر رفتار بازار و مصرف کنندگان می گذارد. می خواهید بدانید که چرا ویدئو مارکتینگ انقدر پر اهمیت است؟ و چرا شما باید این رسانه را به عنوان یک استراتژی بازاریابی خود قرار بدهید؟
ویدیو مارکتینگ انقدر پر اهمیت است؟ و چرا شما باید این رسانه ویدیو مارکتینگ را به عنوان یک استراتژی بازاریابی خود قرار بدهید؟


1- ویدئو مارکتینگ باحال و پر است از اطلاعات.


ساخت ویدئو و فیلم تجاری کمک می کند که مردم با برند شما تعامل بیشتری داشته باشند . مخصوصا وقتی که یک مقدار شوخی را در برنامه ویدیو مارکتینگ خود اضافه می کنید. با ویدیو مارکتینگ شما می توانید ویژگی های منحصر به فرد خودتون را به همراه هویت برند خودتون نشان بدهید. این همیشه خوبه که با حفظ جذابیت به مردم سریعا اطلاعاتی که نیاز دارند داده شود. ویدئو مارکتینگ یک راه خوب برای این کار است.


2- ویدیو مارکتینگ مشتریان شما را سرگرم نگه می دارند.


به جای نوشتن صفحاتی از متن ، ویدئو مارکتینگ این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به صورت بصری در وقت کمتر به توضیح دادن محصولات و خدمات خود بپردازید. این یک فرصت عالیست تا بتوانید یک چیزی بسازید تا مشتریان شما را سرگرم نگه دارد پس آنان می توانند بیشتر و بیشتر در مورد کمپانی شما اطلاعات کسب کنند.


3- متقاعد کردن مردم با ویدیو و ویدئو مارکتینگ آسان تر است.


این که شما در مورد محصولتان مقاله ای بنویسید و از کسی بخواهید که محصول شما را بخرد خیلی متفاوت است تا این که محصول شما را در عمل ببیند. با استفاده از ویدیو مارکتینگ شما این فرصت را خواهید داشت تا خدمات و محصول خود را به صورت کامل نشان دهید. بهترین کار این است که نشان دهیم که چرا مردم باید به جای استفاده از خدمات و کالای رقبا از محصولات شما استفاده کنند. و باید نشان دهید که چطور این محصولات یا خدمات شما زندگی را برای آن ها زیبا تر می کند.


4- این قدرت را خواهید داشت تا با ویدئو مارکتینگ پیام خود را به همگان برسانید.


با تشکر از کامپیوتر ها و موبایل ها و تبلیت ها ، قدرت گوگل ، و خلق سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات. انتظار میرود تا مردم این قابلیت را داشته باشند تا هر اطلاعاتی را در هر جا و هر زمان که بخواهند قابل دسترس برایشان باشد. پس با در دسترس قرار دادن ویدئو و فیلم خودتان بدون در نظر گرفتن این که مشتریان شما واقعا کجا هستند وبا ایجاد یک کانال عالی در شبکه یوتیوب و یا آپارات به صورت رسمی و شرکتی می توانید فیلم های مربوط به شرکت خودتان را آپلود کنید. به وبسایت خودتون یک فیلم اضافه کنید. حتی تبلیغاتی کلیکی بر پایه فیلم انجام دهید . با اشتراک این ویدئو و فیلم خودتان می توانید مطمئن شوید که هر زمان و هر جا ، اطلاعات شما در معرض مشتریان شما خواهد بود.


5- افراد تصمیم گیرنده زمان کافی برای خواندن متن های طولانی را ندارند.


واقعا یک مقدار سخت که باور کنیم. اما حقیقت دارد. افراد تصمیم گیرنده در بیشتر شرکت ها وقت خواندن صدها کاتالوگی که به صورت روزانه به دفتر آن ها ارسال می شود را ندارند . و یا وقت کافی برای گشتن در صفحه های متن های طولانی وب سایت ها را نخواهند داشت. آن ها می خواهند که اطلاعات شما را در کمتر از 2 دقیقه زیر دستان خودشان داشته باشند. ویدئو مارکتینگ این اجازه را به شما خواهد داد که بتوانید با سرعت بالا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. کسانی که اگر این نبود ممکن بود هیچ وقت با شما تماس نگیرند. در پایان یادتان باشد . لازم نیست فیلم فرایند ویدیو مارکتینگ شما یک فیلم خیلی خیلی عالی هالیوودی باشد . فقط مهم است که پیغام شما به مشتریان درست و در زمان درست برسد.



خوب شما همه دلایل پیشنهادی شرکت آرنانت برای استفاده از خدمات ویدئو مارکتینگ را خواندید. و دانستید که چرا ویدیو مارکتینگ انقدر در استراتژی بازاریابی آنلاین مهم است. پس دیگر چرا صبر می کنید؟ شما فقط یک تماس با ما فاصله دارید تا ما به شما کمک کنیم تا بتوانید در این کمپین بازاریابی اینترنتی خودتان موفق شوید.

در آخر می توانید کانال رسمی ویدیو مارکتینگ شرکت آرنانت در آپارات را مشاهده نمایید. <br/ > کانال بازاریابی ویدئویی آرنانت
shock drop air force 1 full uv reactive | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

درباره ما

آرنانت نام اختصاری شرکت آیسان رایانه نوین ایرانیان ( به اختصار آرنا ) می باشد . همچنین خواندن آرنا با کسره (Arena) معنی آریایی نژاد را نیز همراه خود یدک می کشد. آیسان نیز به عنوان کلمه اول شرکت به معنی مثل ماه و همین طور دارای گذشته ایی درخشان در فرهنگ های لغت معنی شده است.

شرکت آرنانت علاوه بر انجام پروژه های زود بازده و کوتاه مدت اقدام به ایجاد تیم های پژوهشی داخلی کرده که منجر به خلق محصولاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات گردیده است. هدف تیم ما این است که با نام بردن از آرنانت کیفیت و رضایت در ذهن مشتریان ما تداعی کننده باشد.ما مشتریان خود را معرفان خود می دانیم پس همیشه رضایت آنها را در نظر می گیریم.