بهینه سازی موتور های جستجو

نوشته شده توسط Super User on . ارسال از : بدون مجموعه

بهینه سازی موتورهای جستجوگر چیست؟

SEO یا همان search engine optimization فرایندی است که در آن قابلیت دیده شدن یک وب سایت و یا یک صفحه به خصوص وب در نتایج عادی و ارگانیک موتور های جستجو بهبود می یابد. منظور از نتایج عادی نتایجی است که صاحب و دارنده وب سایت پولی برای نشان دادن بهتر نتایج به موتور های جستجو پرداخت نکرده است.
به طور کلی نتایجی که اول نشان داده می شود یا همان هایی که دارای رتبه بالا تری هستند و سایت هایی که بیشتر در نتایج موتور های جستجو نشان داده می شوند. مطمئنا بازدید کننده بیشتری از موتور های جستجو جذب می کنند. بهینه سازی موتور های جستجو ممکن است که قسمت های مختلفی را در بر گیرد. شامل بهینه سازی عکس ، جستجو محلی ، بهینه سازی ویدئو که در ویدئو مارکتینگ یکی از مسائل کلیدی است ، بهینه سازی برای اطلاعات صنعتی ، آکادمیک ، اخبار ، اطلاعات خاص شامل یک رویداد خاص ، شماره پرواز ، دستور غذا و غیره ... می باشد.

به عنوان استراتژی بازاریابی آنلاین ، بهینه سازی موتور های جستجو شامل این می شود که موتورهای جستجو چطور کار می کنند ، چه افرادی در موتورهای جستجو دنبال ما هستند ، جمله مورد جستجو چیست و کلمات کلیدی بازار ما کدام ها هستند؟ و در نهایت کدام موتور جستجو معروف هست که توسط مخاطبین ما نسبت به بقیه ترجیح داده می شود؟ بهینه سازی موتور های ممکن است شامل تغییرات در محتوای وب سایت ها ، کد های HTML و نوشتن کدهایی باشد که هم بتواند ارتباط با کلمات خاصی برقرار کند و هم بتواند مشکلاتی که موتور های جستجو در فهرست کردن وب سایت ها دارند برطرف کند. همچنین ارتقاء یک وب سایت برای افزایش backlink ها یا لینک هایی که به وب سایت شما می شوند نیز جزو یکی از اصول بهینه سازی موتور های جستجو می باشد.
گاهی اوقات نیز از SEO با عنوان Seach Engine Optimizers نیز یاد می شود . یعنی افرادی که خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام می دهند.


ما در آرنانت چه کمکی به شما می توانیم بکنیم؟
1- ما با ترکیب طراحی وب سایت ، ویدئو مارکتینگ ، بهینه سازی موتورهای جستجوگر و بازاریابی آنلاین حضور قوی برند شما را در اینترنت تضمین می کنیم.

2- ما به مشتریانمان کمک می کنیم تا ترافیک وب را جذب کنند تا آن ها نیز بتوانند بازدیدکنندگان سایت را به مشتریانی وفادار تبدیل کنند.

3- ما خدماتی منحصر به فرد هر برند ارائه می دهیم. برای این که ما به برند شما علاقه مندیم.
خدمات "شخصی سازی شده " بهینه سازی موتور های جستجو گوگل به صورت منحصر به فرد برای برند و وب سایت شما طراحی می شود. هر کدام از مشتریان ما یک رسید استراتژی بازاریابی آنلاین توسط آرنانت دریافت می کنند. تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به اهداف برند خودشان برسند.

4- آن چیزی که مردم می خواهند به آن ها بدهید.موتورهای جستجو ابزاری عالی برای بازاریابی هستند زیرا موتور های جستجو طوری طراحی شده اند تا دقیقا آن چیزی که مردم به دنبالش هستند را نشان بدهند.

5- یک خدمات واقعی بهینه سازی موتور های جستجو با تحقیقات کلمات کلیدی بر اساس برند شما ، مشتریان و رقبای شما شروع می شود .

6- کسب و کار شما اهدافی دارد . ما در آرنانت کمک می کنیم در بازاریابی آنلاین به آن ها برسید.

7- باید بدانید ترافیک بالا و رتبه بالا بودن بدون تبدیل آن به فروش و کسب در آمد بی ارزش است. ما مطمئن می شویم که کاربران شما مسیری درست را طی می کنند تا بتوانند منجر به کسب در آمد و بازگشت سرمایه شما شوند.

8- یادتان باشد شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا یک تاثیر اولیه عالی را در مخاطبین خود ایجاد کنید. شما باید با مشتریان خود سریعا ارتباط برقرار کنید. این در حالیست که باید همه آن چیزی که موتور های جستجو از شما خواسته اند در آن سایت موجود باشد.

9- مهم نیست که ما داریم برای شما یک فروشگاه اینترنتی طراحی می کنیم یا یک طراحی وب سایت شخصی یا یک اپلیکیشن موبایل ، شما همیشه می توانید مطمئن باشید که بهترین و جدید ترین طراحی روی برند شما انجام خواهد شد.

10- همچنین ما به شما کمک می کنیم که تا با ترکیب تبلیغات کلیکی گوگل در بازاریابی آنلاین خودتان موج جدیدی از مشتریان درآمد زا و با کیفیت را به سایت خودتان اضافه کنید.


همین حالا با ما تماس بگیرید و استراتژی بازاریابی آنلاین خود را دریافت کنید.
boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

درباره ما

آرنانت نام اختصاری شرکت آیسان رایانه نوین ایرانیان ( به اختصار آرنا ) می باشد . همچنین خواندن آرنا با کسره (Arena) معنی آریایی نژاد را نیز همراه خود یدک می کشد. آیسان نیز به عنوان کلمه اول شرکت به معنی مثل ماه و همین طور دارای گذشته ایی درخشان در فرهنگ های لغت معنی شده است.

شرکت آرنانت علاوه بر انجام پروژه های زود بازده و کوتاه مدت اقدام به ایجاد تیم های پژوهشی داخلی کرده که منجر به خلق محصولاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات گردیده است. هدف تیم ما این است که با نام بردن از آرنانت کیفیت و رضایت در ذهن مشتریان ما تداعی کننده باشد.ما مشتریان خود را معرفان خود می دانیم پس همیشه رضایت آنها را در نظر می گیریم.